
Medewerker financiële administratie
De baan, wat ga je doen?
Als medewerker financiële administratie zorgt jouw nauwkeurigheid ervoor dat de administraties van diverse werkmaatschappijen goed verlopen. Je bent iemand die houdt van structuur en het overzicht weet te houden. Je schakelt met gemak tussen je verschillende taken en verantwoordelijkheden en weet prioriteiten te stellen. Je bent communicatief sterk en werkt nauw samen, zowel met jouw collega’s op de afdeling financiële administratie als met collega’s van andere afdelingen. Er gebeurt veel en dat betekent dat jij ook zeker je handen uit de mouwen mag steken. Meedenken in de richting van procesoptimalisatie wordt gewaardeerd. Dit alles doe je in een gezellig en gedreven team van circa vier collega's.
Als medewerker financiële administratie heb je de volgende taken en verantwoordelijkheden: • Verwerken en controleren van de uitgaande en binnenkomende facturen en transacties; • Registreren, bewaken en beheren van meerdere administraties, het signaleren van vertragingen, onregelmatigheden en afwijkingen; • Zorgdragen voor de juistheid en volledigheid van de boekingen in de grootboekrekeningen; • Beheren van stambestanden, subadministraties en/of bankrekeningen; • Verstrekken van gegevens aan relevante andere partijen en beantwoorden van vragen; • Beheren en monitoren van betalingen en verwerken van declaraties.

Wat vragen wij?
De ideale medewerker financiële administratie voldoet aan de volgende criteria: • Je hebt een MBO werk- en denkniveau (opleiding richting financieel-administratief); • Je hebt enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie; • Je hebt goede contactuele vaardigheden; • Je werkt zelfstandig en nauwkeurig en hebt cijfermatig inzicht; • Je bent proactief en oplossingsgericht; • Je kunt goed overweg met MS Excel en MS Outlook.

Dit kan je verwachten
• Een dynamische en groeiende onderneming; • Een marktconform salaris op basis van kennis, kunde, leeftijd en opleiding; • Een leuke functie in een informele werkomgeving; • Een prettig team om binnen te werken; • Een mooie baan voor circa 24-32 uur per week; • Ruimte om jezelf te ontwikkelen; • Eventueel een duaal opleidingstraject; • Een financieel gezonde werkgever die kiest voor de lange termijn; • Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (cao Metaalbewerkingsbedrijf); • 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (bij een fulltime arbeidscontract).
Reageren
Herken je jezelf in het bovenstaande en ben je enthousiast geworden? Stuur je motivatie met CV naar hrm@hoeflon.com of vul het onderstaande contactformulier in.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bertha (HR adviseur) via telefoonnummer 06 4507 0821.

Solliciteren
Zie jij jezelf al helemaal in deze functie? Stuur dan jouw motivatie en CV naar hrm@hoeflon.com of vul het onderstaande contactformulier in. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!