Support
Na uw aankoop
Bij Hoeflon staat een werkende machine en een tevreden klant altijd centraal. We begrijpen bij Hoeflon hoe belangrijk goede service is. Service en onderhoud loopt altijd via onze dealers en servicepartners. Neem contact op met uw vertrouwde dealer of servicepartner voor verdere ondersteuning.
Hoeflink
HOEFlink® Portal is het eigen softwaresysteem van Hoeflon, waarmee u eenvoudig inzicht krijgt in de urenstand, locatie, eventuele storingsmeldingen en de onderhoudsstaat van uw machines. U heeft op elk moment toegang tot uw machinepark en ontvangt altijd nauwkeurige, up-to-date informatie over de staat van uw machines.
Hoeflon advies & training
Hoeflon biedt trainingen aan voor haar dealers en servicepartners, zodat zij altijd op de hoogte zijn van de nieuwste ontwikkelingen en technologieën van onze machines. Ons doel is dat dealers en servicepartners volledig zelfstandig service en onderhoud kunnen uitvoeren. Mocht er echter een probleem zijn dat zij niet zelf kunnen oplossen, dan staat het supportteam van Hoeflon klaar om hen te ondersteunen. Zo bent u altijd verzekerd van een goed functionerende machine.