
Officemanager
De baan, wat ga je doen?
Als officemanager (meewerkend voorman van het secretariaat) draai je volop mee in het dagelijkse werk. Je houdt het overzicht, pakt zelf taken op en zorgt samen met je collega’s dat alles lekker loopt. Met jouw heldere communicatie en positieve aanpak verlopen de processen soepel en is de ondersteuning altijd goed geregeld. Jouw takenpakket is veelzijdig en bestaat onder andere uit:
- Je bent meewerkend voorman van het secretariaat en zorgt voor een prettige, goed georganiseerde samenwerking waarin iedereen tot zijn recht komt
- Je brengt structuur en efficiëntie aan in werkprocessen en bewaakt continu de kwaliteit van de dienstverlening.
- Je houdt scherp in de gaten waar knelpunten ontstaan in de dagelijkse werkzaamheden en komt met gerichte verbetervoorstellen.
- Je voert maandelijks de eindcontrole uit op de urenregistratie en zorgt voor een correcte en tijdige afhandeling.
- Je draagt actief bij aan de organisatie van vergaderingen, personeelsbijeenkomsten, rondleidingen en evenementen, en zorgt daarbij voor een vlekkeloos verloop.
- Je voert uiteenlopende administratieve taken uit, waaronder het verwerken van subsidieregelingen zoals de WBSO.

Wat vragen wij?
We vinden het belangrijk dat je:
- sterke organisatorische vaardigheden hebt en een kritische blik op processen;
- proactief en zelfstandig bent en in staat om out of the box te denken;
- mensgericht bent, oog hebt voor de ander en in staat bent om mensen met elkaar te verbinden binnen én buiten het team.
- nauwkeurig en flexibel bent en goed kunt plannen en organiseren;
- goede kennis hebt van het MS-officepakket (Word, Excel, Outlook en Powerpoint);
- beschikt over MBO-4 denk- en werkniveau;
- de Nederlandse en Engelse taal mondeling en schriftelijk goed beheerst.

Dit kan je verwachten
- een afwisselende baan binnen een innovatief en groeiend familiebedrijf met een open, informele en betrokken cultuur;
- een contract voor 32-40 uur per week;
- een fijne werkomgeving waarin jouw inzet wordt gewaardeerd;
- mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling;
- een goed salaris, afhankelijk van je achtergrond en opgedane werkervaring;
- goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden (cao Metaalbewerkingsbedrijf);
- bonusregeling;
- 25 vakantiedagen en 13 ADV dagen (bij een fulltime arbeidscontract).
Reageren
Herken je jezelf in het bovenstaande en ben je enthousiast geworden? Voor meer informatie kun je contact opnemen met Bertha (HR adviseur) via telefoonnummer 06 4507 0821.

Solliciteren
Zie jij jezelf al helemaal in deze functie? Stuur dan jouw motivatie en CV naar hrm@hoeflon.com of vul het onderstaande contactformulier in. Wij kijken uit naar jouw sollicitatie!